marți, 29 mai 2012

TAG: 7 intrebari



Hello, hello!
Astazi revin cu un TAG pe care Ionny ni l-a propus sa il completam. Si cum eu adooor ♥ TAG-urile, nu am putut rezista :D
Asa ca va las in compania lui.


1. Dacă ai putea să intri şi să trăieşti într-o carte, care ar fi aceasta ? Motivează alegerea făcută! (dar într-un film? dar într-un cântec?)
Hm...greu...mi-ar placea sa traiesc in ...Doamne ce greu e!..intr-un atalas de geografie, vorba lui Ionny. Sau intr-o carte de dragoste „Chiar si ingerii cad” de Sandra Brown. E siropoasa, dar sunt o romantica incurabila! Intr-un film mi-ar fi placut in serialul Rebelde – da, sunt o mare fana, dar mi-ar placea sa retraiesc perioada liceului si sa fac nebunii ( eu am fost foarte linistita L ) Intr-un cantec - clar No Pares – Dulce Maria, mesajul ma caracterizeaza.


2. Dacă ai putea să-ţi alegi prenumele care ar fi acesta? Dar în cazul în care ai fi de gen opus? 
Am eu câteva nume pe lista.Cred ca ar fi Ana sau Sara. De gen opus clar as fi Matei sau Dragos :P


3. În ce altă ţară ai vrea să trăieşti pentru un an şi de ce?
As alege Japonia pentru a descoperi cultura lor care e atat de diferita avand in vedere dezvoltarea lor tehnologica in marile orase si traditia veche in zonele rurale.


4. Care e visul cel mai neobişnuit ce l-ai avut şi ţi-l aminteşti?
Sincer nu imi aduc bine aminte, am tendinta sa ma uit pe geam dupa ce ma trezesc. Insa nu pot uita primul meu cosmar (care mi-l aduc aminte :D). Eram mica, 5 ani cred ca aveam si visam ca vin tiganii sa ma ia si m-am ingropat in gradina din spatele casei pana la gat ca sa nu ma gaseasca. M-am speriat foarte tare.


5. Povesteşte o zi din viaţa ta imaginându-ţi că eşti un animal.
Mi-ar placea sa fiu un pescarus sa pot zbura peste pamant, peste mare sau ocean.Partea cu "vanatul" mesei ar fi interesanta :d .


6. Dacă ai putea trăi în pielea altcuiva pentru o perioadă limitată de timp, cine ar fi această persoană şi de ce ai ales-o? 
Eh... asta e clar: Dulce Maria, dar nici Ana Brenda Contreras nu m-ar deranja sa fiu pentru o zi.


7. Dacă te-ai trezi singur pe lume, care crezi că ţi-ar fi primele gânduri şi ce ai face prima dată?  
"Pe bune? Numai mie mi se poate intampla!!" Si ar urma un sir lung de „ de ce?” .


Va invit si pe voi sa faceti acest TAG. 


See U soon!