miercuri, 16 mai 2012

NOTD: Trandafiri

Helo, helo!
De mult nu am mai venit cu o postare legata de manichiura asa ca a sosit momentul :P

Pentru aceasta manechiura ii multumesc Aurorei: Aurora Toma in acest POST.
Asa cum puteti citi si in postul ei manechiura este inspirata de un video. Il inserez si eu pentru a putea practica si voi aceasta manechiura.

Iata ce mi-a iesit mie :D


Ca oja baza am folosit Essence color&go nuanta 53 You belong to me, pentru trandafiri am folosit Rimmel I love fruites nuanta 053 Apricot Punch, oja Jordana nuanta 922 Fascinated with Red,iar pentru codite am folosit Golden Rose Paris nuanta 230 fiind cea mai apropiata de verde pe care o am :D. Top coat Essence quick dry.
Cum puteti vedea in prima poza, nu am avut rabdare sa mi se usuce trandafirii si am dat repejor cu top coatul. Vedeti ca mi s-a intins culoarea :D.

Voi ce tipuri de manichiura "desenati"?

See U Soon!