miercuri, 23 mai 2012

NOTD: Caviar/Oua de Peste/Icre

Hello, hello!
Asa cum v-am arătat pe FACEBOOK astăzi va prezint o manichiura în trend , manichiura Caviar. Din păcate acest nume se pare ca nu mai poate fii folosit deoarece o companie ( americană dacă nu ma înșel) încearcă sa patenteze denumirea și au cerut blogger-ilor sa nu mai folosească aceasta denumire. Mai nou se numește "egg fish", în traducere "ouă de peşte" sau icre.
Puteți sa o numiți cum doriți.
Pentru o astfel de manichiura aveți nevoie de oja (am folosit Jordana nuanța 964 Silky purple), perluţe și top-coat (am folosit Essence quick dry). Iar ca "echipament" auxiliar de un castronel/farfuriuța, fie o punguța tip zip-lock.

Procedeul este destul de simplu :
  • se aplica un strat de oja
  • se aplica și al 2-lea strat, iar imediat după aplicarea acestuia pe unghia dorita fie se presară perluţele deasupra farfurioarei/castronelului (pentru a putea refolosi ce rămâne) și se fixează cu degetul, fie se pune degetul (cu grija) în punguța cu perluţe.Este nevoie ca stratul de oja sa fie cât mai proaspăt pentru o aderenta cat mai buna a perluţelor.
  • se aplica tot-coat-ul. Eu cred ca am aplicat vreo 3 straturi - pe unghiile respective. Cred ca pot sta și fără top-coat, însa nu am încercat și am vrut sa fiu sigură de rezistenţa lor.
Inițial mi s-a părut dificil de realizat, dar nu este aşa. Cred că un pic mai greu este dacă pui perluţe pe toate unghiile.
Dacă dați un search pe google ve-ţi putea vedea o multitudine de modele de manichiuri realizate în acest fel ( ve-ţi obține multe rezultate ale bloggerilor cu "fish egg manicure").
Ca site-uri în România care au în oferta perluţe vă pot recomanda:
Vă las pozele, ultimele 2 fiind făcute la lumina zilei.






Voi ați încercat acest tip de manichiura?

See u soon!