vineri, 18 mai 2012

Goodies: PINK BOX by Eva

Hello, hello!
Asa cum am promis pe facebook am sa va povestesc de Pink Box-ul lunii mai, prima luna a acestui Box, a acestui concept.
Pink Box iti ofera posibilitatea de a incerca, in fiecare luna, cele mai noi si cele mai bune produse de beauty.
Cred ca sunteti familiarizati cu conceptul de Box aceasta fiind al 3-lea de genul acesta despre care eu am cunostinta.
Pentru mai multe detalii aici va las pagina Pink Box pentru a va informa ;) PINK BOX
Revenind la Pink Box-ul meu ....vi-l prezint:



Cutia e adorabila!!!Roz - fucsia ( in opinia mea) cu stelute in interior!!!(m-am indragostit!).
In interior ambalat in hartie de culoare violeta ( iarasi adorabil!) si legat cu funda lila, pachetelul meu. Acesta este format din:
  • o cartela vodafone - cu definirea unui numar favorit
  • mesajul pink box
  • cartonase cu informatii despre produsele din pink box si pretul unui produs full size (care pentru mine este destul de important - un mare plus)
  • un voucher de 20% reducere in saloanele Gett's
  • primul produs full size - unt de corp cu avocado si masline de la Thai Spa
  • al 2-lea produs full size : un fard de pleoape IL-Makiage nuanta Lava
  • mini size Drying Mask Mario Badescu - pentru tenul acneeic
  • mini size crema jelly Royal Care - Bruno Vassari -toate tipurile de ten, dar cu precadere pentru cel uscat
  • minisize Himalaya Herbals Pasta de dinti






Bogata cutia.
Parerea mea:
Per total sunt foarte multumita de cutie mai ales ca se pare s-a potrivit cu tenul meu. Masca Mario Badescu este bine venita ( inca ma lupt cu acneea), crema Bruno Vassari ma poate ajuta in anumite momente cand tenul meu devine uscat.Cu untul de corp chiar m-au facut curioasa, avand in vedere ca de multe ori neglijez crema de corp. Fardul ma bucur ca este Il-Makiaje, insa mi-ar fi placut o nuanta mai vibranta, mai puternica,dar e ok si nuanta primita. Imi place ca este multifunctional ( ochi,sprancene, obraz, iar cu apa- eyeliner).Cu pasta de dinti sunt in cumpana, trebuie sa o incerc si sper sa aiba un gust puternic mentolat.
Asa ca eu am fost norocoasa cu produsele pink box, fata de prietena mea care nu are ten acneeic si nici ten uscat :P.

Pretul de 44 de lei (transport inclus) mi se pare  corect, mai ales ca box-ul (cutia) poate fi refolosit .
Un mare plus pentru Pink box.
Voi ati comandat pink box? Sau un produs cu acelasi concept?
Eu am comandat si Beauty Box despre care v-am povestit AICI.