marți, 22 mai 2012

Goodies: LUSH

Hello, hello!
Astăzi va vorbesc despre primele bunătăți pe care le-am câștigat de când particip la concursuri în mediul virtual (în special în blogosfera).
Concursul s-a desfășurat pe blogul Ritei Cleopatra - passion for stylish life , un blog pe care îl vizitez cu drag, în care citesc articole interesante despre viata, stil, fashion, cosmetice. Merita sa îl vizitați.
Asa cum va spuneam am participat la give-away-ul organizat in colaborare cu LUSH și m-am numărat printre cele 2 câștigătoare.

Premiul a constat în:
  • spumant de baie - pop in the bath  - spumant solid cu ulei de bergamota,lămâie,mandarina,esența flori de portocal. Mirosul e divin. Deja l-am încercat și face multa spuma cu un miros persistent atât în baie cat și pe piele.Îmi vine sa-l mănânc :D
  • săpun - ice blue - săpun cu aroma intens mentolata, un săpun care te va răcori când iți este cald și te va încălzi când iți este frig.Inca nu l-am încercat.
  • masca detoxifianta pentru corp - glorioud mud - pentru curățare și o piele delicata.Cu nămol de Rhassoul , extract aloe vera, extract vanilie,ulei portocale dulci etc. De abia aștept sa ma răsfăț și cu ea.
Toate produsele LUSH miros fantastic.
Pachețelul a venit însoțit de un pliant-ziar plin cu informații despre produsele LUSH , o scurta descriere,ingrediente (evidențiate cele care se găsesc în mod natural în uleiurile esențiale), preturi.
De abia aștept sa încerc și restul produselor. De altfel mi-am făcut și o scurta lista de dorințe cu produsele din gama Lush!

Va las pozele cu produsele primite și cu spuma făcuta de Pop in the Bath. :)






Voi ați încercat produsele Lush? Care este preferatul vostru?Daca nu, ce v-ar plăcea sa încercați?