joi, 17 mai 2012

Goodies: KILIPIRIM

Hello, hello!
Astazi revin cu aceatsa postare legata de una din pasiunile mele: cartile.
In perioada 16-20 mai orele 10-20, la Sala Dalles din Bucuresti are loc targul de carte Kilipirim unde ve-ti gasi multe carti la reducere.
Targul are loc de 2 ori pe an, primavara si toamna si nu ratez nicio  editie. Ve-ti gasi multe carti cu discounturi de 25% sau chiar mai mare si multe carti la preturi de 15,10 si 5 lei.
Imi place sa trec pe la standul Polirom deoarece au mereu carti din colectia Chic la 10 lei.
Nu ratez nici standul Humanitas unde au carti din gama Raftul Denisei si Cocktail tot la 10 lei.
Nemira, pe langa standul obisnuit cu 25% reducere la titluri, mai are un stand cu carti la preturi de 3,5 si 10 lei.
Litera are preturi atractive, editura 3 are o parte  din cartile care au fost cu Gazeta Sporturilor la 10 lei, RAO 25%.
Grupul editorial Corint - Leda are 25% reducere la majoritatea titlurilor si cosuri cu carti la 5 lei.
Din aceste ultime titluri mi-am luat 3 carti:
  • Tunele 4 ( nu am putut rezista la un asa pret!)
  • Remarcabilele aventuri ale lui Tom Scatterhorn - Secretul Muzeului
  • Testamentul lui Will Wolfkin
Sunt din gama Corint Junior, dar sunt carti de aventuri pe care de abia astept sa le citesc!
Bugetul fiind mic am mai trecut doar pe la standul  Polirom si mi-am luat Babyville.




Asa ca daca aveti drum prin Bucuresti, zona Universitate dati o raita si pe la Kilipirim!!

See U Soon!