joi, 3 mai 2012

Goodies: Essence,Oriflame,Avon,Yves Rocher si altele

Helo, hello!
Scuze ca rervin asa tarziu cu postarile, dar buna a fost vacanta de 1 mai! Atat de buna ca m-am bronzat "ca tractoristii" cu manecute :D.
Revenind la oile noastre, saptamana trecuta, vineri a fost zi de salariu si ghiciti...asa cum i-am luat i-am si cheltuit :D, ca o fata buna ce sunt!
Iata  "bunatatile" cumparate.

De la Essence mi-am luat:
  •  o oja noua, nuanta 53-you belong to me; 
  • un ruj nuanta 31 - glamour queen;
  • o pensula pentru aplicarea fardului.

De la Oriflame mi-am comandat:
  •  noul fond de ten Eco Beauty - nuanta Natural Beige - care din pacate nu mi se potriveste de loc, este foarte galbena :( ;
  • un creion cu 2 capate din gama VeryMe nuanta Electric Purple;
  • pensula profesionala pentru aplicarea corectorului/rujului;
  • un fard duo Cherry Garden.



De la Avon mi-am luat:
  •  2 creme din gama Solutions - la oferta 30 ron oricare 2 si mi-am ales Crema de zi revitalizanta SPF 15 si Gel matifiant de noapte ( ador cremele sub forma de gel );
  •  un Ruj Colour Style nuanta Blonde Sun;
  • Apa de toaleta Pure O2;
  • Gel de corp pentru fermitatea -gama Planet Spa ( cum spuneam, ador "cremele" gel :D ) 
Comanda Yves Rocher a fost plina de bunatati :
  • Apa de toaleta Naturelle ( pentru a o face cadou mamei, este preferata ei);\
  • gel de duj Jardins du Monde - Rodie din Spania
  • Un set de 3 produse : Deo cu bila Jardins du Monde - Cotton de l'Indie, Gel de dus fraicheur - chevrefeuille(caprifoi) , Sapun de maini Jardins du Monde - Ylang-Ylang toate cu 30 lei , la care am primit cadou o sacosa din panza;
  • Am avut si 2 cadouri, unul la alegere dintre scrub de corp, set de genti si crema anti-aging primele riduri- pe care am ales-o, iar pentru valoarea comenzii am primit un fard duo nuanta 32 - Dalie si Violeta, desigur comanda depasind 79 ron , transport gratuit prin posta.

Si alte "nimmicuri" , mi-am intregit gama de volum Nivea prin achizitionarea balsamului, care e sub forma de spuma (nu vreti sa stiti cat am cautat balsamul clasic, pana sa dau peste tubul cu spuma :d) si mult laudata masca de la Kallos - Placenta.

Si cam asa sta situatia cu ale mele cumparaturi :D
De asemena vreau sa va spun ca weekendul acesta la Sala Palatului se va desfasura expozitia Cosmobeauty unde vor fii prezenti reprezentanti din domeniul cosmetic, make-up, beauty etc...numai "bunatati".
Programul 10-18, intrare libera. Mai multe informatii despre eveniment pe pagina lor oficiala AICI .Deja am incropita o mica lista.