sâmbătă, 5 mai 2012

Goodies: Cosmobeauty

Helo,helo!
Asa cum v-am spus zilele trecute, in perioada 4-6 mai , la Sala Palatului are loc Cosomobeauty, "eveniment de referinta in evantaiul expozitiilor din domeniul esteticii profesionale si medicinii estetice din  Romania". SURSA
Am trecut astazi pe acolo.
Bineinteles ca am plecat de acolo cu cateva bunatati, nu multe...este criza :D.



Mi-am achizitionat ( in sfarsit!!!) un set Konad format din 2 oje mici( alba, neagra), un top coat, stampila si scraper si o placuta M36 toate la 90 de lei, iar la achizitionarea lui am  mai primit o placuta gratis, la alegere. Eu mi-am ales placuta M63 ( abia acum observ ca mi-am luat numerele in oglinda :D 36 si 63 ).
Eu zic ca am iesit bine, avand in vedere ca daca le achizitionam separat de pe site, cu tot cu transport ma ducea peste 100 ron. Acum de abia astept sa le incerc, ceea ce imediat voi face :P.


Am trecut pe la standul Cosmetica Verde si am plecat cu 2 "bunatati" de la Jordana: O oja  nuanta 964 - Silky Purple si un ruj nuanta 109 - Terra Cotta, care miroase delicios!(12 lei, respectiv 11 lei)


 Am trecut si pe la standul Parisax Professional de unde mi-am achizitionat,ghici!...inca o oja, nuanta Gris Bleu, mata (13 lei).



Nu am putut sa nu plec cu o pila de unghii colorata, cu fluturasi si cateva accesorii pentru o viitoare manechiura pe care doresc sa o incerc "caviar" sau  mai nou "oua de peste", deoarece numele de "caviar" se pare ca a iscat un conflict intre blogger-ite si o companie ce doreste sa patenteze aceasta denumire . Poveste lunga :D

Cam acestea ar fi bunatatile cumparate, pe care de abia astept sa le incerc.

Am fost un pic dezamagita de aceast eveniment. Ma asteptam sa gasesc mai multe branduri cunoscute, cel putin in ceea ce priveste gama lacurilor de unghii.Nu am vazut Orly, China Glaze, OPI, Essie, Zoya sau altele de acest gen.
Intr-adevar erau prezente multe firme ce ofereau materiale pentru aplicare unghii false, gel pe unghia naturala etc., firme cu echipamente pentru saloane. Am intalnit si standul Benecos ( 25% reducere la orice produs), standul Fontana Contarini ( la achizitionarea unui ruj, se primea o oja gratuit), standul Color Club ( la 3 oje achizitionate, una gratuit),stand Make-up Studio ( reduceri de 20% la produse), stand Malu Wilz si multe alte standuri de produse de ingrije a tenului, parului, corpului etc.

Sunt multumita de achizitiile facute, cu toate ca mi-as fi dorit muuult mai muuulte :D.

See U soon!