joi, 31 mai 2012

Favoritele Lunii Mai

Hello,  hello!
Tocmai m-am întors de la Bookfest! Pretty happy cu ce am luat! Maine vi le arăt.
Intre timp vă prezint produsele cele mai folosite în luna mai. Ve-ţi observa câteva produse care se regăsesc și în această lună între preferate :P
Să începem:

Pentru TEN- îngrijire:
  • Am folosit foarte des Crema gel de Fata pentru Noapte Matifiantă de la Avon. 
  • Loțiunea tonica pentru puncte negre de la Oriflame - care este foarte puternică.
Pentru TEN - machiaj:
  • Observați și luna aceasta prezenta BB Cream-ului Garnier și a
  •  Fondului de Ten de la Essence
  • Baza de machiaj pentru ochi - i love stage de la Essence
  • Fardul de pleoape de la Yves Rocher - Dalie și Violeta
  • Fard de obraz din make-up case-ul luat de pe parfumeria mea - am vorbit AICI despre ea
Pentru Corp și Îngrijire:
  • Untul de corp cu Avocado și Măsline de la Thai Spa - din cutia PINK BOX a lunii mai .
  • Roll On cu Bumbac de la Yves Rocher 
Cam acestea au fost preferințele mele în aceasta luna.
Voi ce ați folosit ?

Maine o să vă arăt cărțile achiziționate de la BookFest.

See U soon!