duminică, 8 aprilie 2012

Beauty Box

Helo helo!
Am intarziat cu aceasta postare, dar a fost o saptamana putin mai plina.Astazi am sarbatorit-o si pe mami! LA Multi Ani! Mami.

Azi va vorbesc despre Beauty Box - luna martie , comandata AICI pe care in sfarsit am primit-o dupa diverse incurcaturi cu firma de curierat! Trecem peste asta ...Foarte bucuroasa ca in sfarsit am primit-o!
Pachetelul a venit ambalat in hartie creponata legat cu o funda rosie. Foarte frumos .



Cutia a fost 50 lei, transport inclus. Conform descriere site vei primi 5 produse mini size si full size. Iata ce am primit eu:



Am primit:
  • o oja China Glaze - full size - nuanta Make an Entrance
  • o oja Tahe - full size - nuanta P-12
  • un fard Makeup Geek -nuanta Cinderella
  • un luciu de buze Beauty UK - full size - nuanta Office Chic
  • Sampon Salerm cu queratina - produs minie size
  • Cereale Nestle Fitness - produs mini size
Bineinteles ca am incercat produsele, cel putin ojele si luciul.De cereale nici nu mai zic, micul dejun asigurat!O sa le acord in curand cate o postare ;)
Am fost foarte incantata de produse.Mai mult ca sigur o sa o comand si luna aceasta.