duminică, 25 martie 2012

NOTD: Marble water effect

Hello,hello!!

Revin cu o manechiura noua,nu prea reusita, dar sunt inca la inceput :D
Am descoperit un nou mod de a-ti colora unghiile. Pot iesi modele bestiale.
Multumesc http://mysimplelittlepleasures.blogspot.com peste care am dat intamplator, dar care mi-a aratat acest tip de manechiura. Ea are modele superbe si sper ca in curand sa ajung sa fac si eu astfel de modele.

Bineinteles ca mai trebuie sa procur si "instrumentele necesare", dar intre timp m-am descurcat cu ce am avut.

Pentru o astfel de manechiura aveti nevoie de un pahar cu apa la temperatura camerei, diverse nuante de oje, un betisor de manechiura ( din lemn, cel pentru indepartarea cuticulelor) si scoci ( pentru o manechiura cat mai curata). Colette ( fata care detine blogul mai sus amintit) foloseste un pahar din hartie ( tipul celor mcdonald's). Eu nu am avut si am folosit unul de plastic. Ea foloseste apa de la robinet la temperatura camerei, asa am folosit si eu , dar as vrea sa incerc si varianta apa plata. Nu prea mi-a placut modalitatea de dispersie a ojelor si poate apa are vreo' influenta ( eventual proportia clor...nu stiu...sa incerc sa vad daca exista diferente- nu prea cred, dar incercarea moarte-nare).
Eu inca nu am un betisor de cuticule din lemn, am folosit scobitori ( muuuulte).

Procedeul este exact cel din videourile ei. Eu l-am urmarit pe acesta care din cate am observat a fost si primul din canalul ei youtube. Se pune cate o picatura din fiecare nuanta de oja dorita pana se acopera complet suprafata apei. Eu am incercat sa fac modele cu scobitoarea (vedeti video), dar nu prea mi-a iesit si dupa cum ve-ti observa pe manechiura mea , am renuntat si am pastrat cercurile asa cum au fost.

Uitati si rezultatele ( stiu...slab, dar promit ca o sa exersez :D).Sper sa ajung sa fac modele atat de frumoase precum Colette.
Am aplicat si un top coat.
Scociul este necesar pentru a proteja cat mai bine cuticulele ( si a avea ulterior mai putin de munca),am incercat sa il pun cat mai aproape de baza unghiei.
Ojele folosite de mine:
  • Jordana - nuanta 922 Fascinated with Red
  • FlorMar Supershine - nuanta 40 (negru)
  • Avon Nailwear Pro - Nuanta Pastel Pink


Ce ziceti, incercati si voi?
Va las si prima incercare, tot nereusita, dar deh, asa e la inceput :P