marți, 13 martie 2012

Review: Gel de dus - Yves Rocher Jardins du Monde


Hello, hello!!
Stiu ca a trecut ceva timp de la postul meu de inceput cu privire la review-uri, dar a trebuit sa imi fac din nou curaj.
Daca cineva imi citeste posturile ma bucur, daca nu, asta este. Eu vreau sa imi spun parerea despre produsele incercate.
Fiecare e liber sa isi spuna parerea doar e o tara libera ( sau asa ar trebui sa fie :P)

Revenind la postul meu de astazi , imi voi spune parerea despre gelul de dus de la Yves Rocher - Jardins du Monde - Fleur de Coton d'Inde.

Acesta l-am primit cadou de la cumnata mea. Am vrut de cateva ori sa mi-l cumpar ,dar am ezitat mereu. Culoarea gelului ma ducea cu gandul la aroma de cocos( si nu imi place aceasta aroma), ceea ce este total aiurea, dar fiecare are stolurile lui :P ( eu cred ca am mai multe :P )
Revenind :P ....

Gelul de dus are un ambalaj potrivit ( nici prea mare , nici prea mic) usor de transportat, o cantitate suficcienta 200 ml , de cele mai multe ori in ofertele Yves Roche la preturi foarte avantajoase ( 8,00 ron - 11 ron , nu cred ca l-am vazut vreodata mai scump de atat).

Textura este cremoasa,mirosul este formidabil, il ador.O prima nota dulceaga si apoi super fresh. Aroma ramane pe pielea mea destul de mult timp dupa ce ies de la dus.
Mi-ar fii placut sa existe si o lotiune de corp cu aceasta aroma.

Va las mai jos pozele cu ingrediente si cu produsul.



Plusuri:
  • aroma
  • textura
  • pretul
Minusuri:
  • eu nu i-am gasit :D