miercuri, 14 martie 2012

Comanda E.L.F.



Hello, hello!!
De vreo' 2 zile mi-a sosit comanda e.l.f. plasat de 8 martie in care am avut transportul gratuit la o comanda minima de 40 ron plus un produs cadou din gama e.l.f. studio. Eu am recomandat si 10 prieteni ( e) si am mai primit un produs cadou.

Acestea sunt produsele:
Pensula pentru sprancene si luciul de buze au fost cadourile. Prima din gama e.l.f. studio, iar luciu pentru recomandarea celor 10 prieteni( 10 mailuri pe care ei sa nu le aiba deja in baza de date ).

Fardul de obraz mi s-a parut foarte mic fata de poza de pe site, dar daca citeam gramajul asa era .Este nuanta Innocence, un pic cam pala, dar nu sunt adepta blushurilor puternice.Batonul 3 in 1 miroase superb, imi vine sa il mananc.Inca nu am reusit sa il folosesc. De abia astept sa vina weekendul sa incerc genele false, va fii prima oara cand o sa folosesc asa ceva, sper sa imi iasa. Daca rezultatul va fii satisfacator poate revin cu poze :D

O sa incerc sa fac imi spun parerea despre produse,sa le folosesc o perioada pentru a-mi schita o parere.


In ceea ce priveste oja o sa fac un review vineri.Aseara am folosit-o si vreau sa ii vad rezistenta pe unghie.