duminică, 10 aprilie 2016

Review:Crema cu Vitamina B12 Life-Flo Secom

Hello,hello!
Dupa cum bine stiti de pe canalul de youtube si pagina de facebook am fost norocoasa sa particip la campania de testare Secom a produselor Life-Flo.

Pe canalul de youtube v-am prezentat continutul kit-ului, iar astazi revin cu un review al unui dintre produse, respectiv crema de fata cu Vitamina B12 pentru tenul sensibil si hiperreactiv.
Video AICI.

Denumire oficiala: Vitamin B-12 Cream

Mod de prezentare: Ambalaj opac cu pompita de dozare.

Cantitate: 113,4 grame

Descriere oficiala (secom.ro):
"Crema cu efect calmant si regenerator, pentru pielea sensibila.
Vitamin B-12 Cream are o formula special conceputa pentru acoperirea nevoilor tenului sensibil. Ingredientele sale ajuta la calmarea si la catifelarea pielii, mentin structura normala a epidermei si reduc deshidratarea acesteia. Vitamin B-12 Cream sustine procesul de regenerare pentru restabilirea arhitecturii normale a pielii si redobandirea echilibrului cutanat prin înlocuirea straturilor superficiale afectate cu un strat nou, sanatos.
Recomandat pentru ten: sensibil, hiperreactiv
Produs fara parabeni
Varsta recomandata: toate varstele".

Parerea mea:
Un mare plus al acestei creme o reprezinta ambalajul, care este inchis ermetic, opac si nu permite intrarea aerului, a razelor de soare sau a altor tipuri de microbi in crema, sa o contamineze.
Produsul este eliberat din ambalaj cu ajutorul pompitei, cantitatea elibera fiind destul de mare din punctul meu de vedere, astfel incat de cele mai multe ori eu apelez la jumatate de pompita.

Culoarea cremei este un roz intens, care nu se pastreaza odata aplicata pe ten, se adapteaza.

Crema, neavand in compozitie parfum, are un miros mai ciudatel din punctul meu de vedere, dar este tolerabil.


Este un pic grasa la inceput, acest lucru oferindu-mi senzatia de hidratare a tenului. Se absoarbe repede in piele, lasand tenul sa arate bine, uniform si hidratat.
Intr-un timp foarte scurt de la utilizare am observat imbunatatiri in cazul tenului meu. Acesta se descuama puternic in jurul nasului si al barbiei, insa dupa  numai o saptamana de la utilizarea cremei, acest lucru nu s-a mai intamplat, zona s-a calmat si nici nu a mai fost rosie.
La fel si alte zone (obrajii in special) s-au imbunatatit si tenul meu arata mult mai bine. Chiar si colegele au sesizat aceasta imbunatatire.

Termen de valabilitate: 24 de luni, dar a nu se folosi mai traziu de data inscrisa pe ambalaj.
Tara de origine: SUA
Ingrediente (conform secom.ro):
Per 1 flacon
aqua (apa purificata); glycerin ; Aloe barbadensis(gel de Aloe vera); trigliceride caprice/caprilice; Persea gratissima oil (ulei de Avocado); glyceryl stearate; cetearyl ; glucoside;  Lecithin; phenoxyethanol (0.5) %; sodium bicarbonate; tocopherol(vitamina E); Vitamina B12 ; Allantoin; 
Croton lechleri resin extract (Sangele dragonului)
Principii active:
compusi fenolici (catechina, epicatechina, derivati ai acidului cinamic), antrachinone (barbaloina), acizi grasi, fitosteroli, triterpene, carotenoizi, minerale, vitamine, aminoacizi esentiali si non-esentiali, polizaharide

Concluzie:
Crema este clar favorita mea si obtine un punctaj destul de mare, fiind unica crema din cele incercate pana acum ce a avut o actiune benefica asupra tenului meu, intr-un timp relativ scurt. A imbunatatit anumite aspecte ale tenului (roseata, zonele de descuamare) si a oferit o hidratare optima pielii.
Clar va fi un produse cumparat si permanent in rutina mea de ingrijire.
Il recomand cu mare incredere.

See U SooN!