luni, 2 februarie 2015

NOTD: Monday Blues - Games

Hello, hello!
Deja este februarie asa ca astazi va prezint manichiura albastra.
February is here and so am I with a new Monday Blue Manicure.

Oja de astazi este Bourjois 1Secunda Gel Textura, nuanta 23 In the navy.
Today's nail polish is Bourjois 1Seconde Gel Texture in the shade 23 In the navy.

Oja face partedin colectia lor 1 secunda cu pensula foarte lata. Motto-ul lor: 1 unghie = 1 linie = 1 secunda.
Marturisesc ca nu sunt o fana a pensulei, fiind prea lata, dar este adevarat ca printr-o singura linie mare parte a unghiei imi este acoperita cu oja. Formula este groasa si bine pigmentata si un singur strat este suficient pentru o buna acoperire.*Am aplicat un singur strat.

The nail polish is part of their 1 second collection with large brush. Their motto: 1 nail = 1 stroke = 1 sec.
I must confess I am not a fan of the brush, being to big, but I admit that with one swipe most of my nail is covered. The formula is also thick and well pigmented and one coat is enough for a good coverage.*I only applied one coat.


*natural light

Dar oja simpla era plictisitoare asa ca pe unghia accent (inelar) am desenat un model liniar folosind oja Nicole By OPI Gumdrops Blue-Berry Sweet on You (Aici).

But it was to boring to let the nails like that so I did an accent nail using nail art tape and Nicole by OPI Gumdrops Blue-Berry Sweet on You (Here).



Bineinteles ca am dorit mai mult si m-am jucat cu diverse modele, ajungand la acesta:
Of course I wanted more so I played with patterns and this is what I came up with:



Nu prea grozav, dar haios :-)
Not great but fun :-)

Am folosit oja Rimmel Rita Ora 853 - Pillow Talk (Aici) si inca odata Nicole by OPI Blue-Berry Sweet on You.
I used Rimmel Rita Ora - 853 Pillow talk (Here) and once again Nicole by OPI Blue-Berry Sweet on You.



Am sigilat totul cu top coat-ul Gel de la Farmec.
I sealed everything with Farmec Gel Top Coat.



Nu uitati sa verificati manichiurile albastre ale lunii Februarie.
Do not forget to check the Monday Blues manicures of February.


See U Soon