vineri, 13 februarie 2015

NOTD: LOVE ♥

Hello,hello!
Cum sunteti? Va pregatiti de Sf. Valentin?
Ei bine, am pregatit o manichiura speciala pentru a marca aceasta sarbatoare americana.

How are you? Getting ready for Valentine's Day?
Well, I prepared a manicure to mark this American celebration.


Am aplicat doua straturi de oja rosie essence colour&go in nuanta 169 a hint of love.
Este o oja rosie ce contine un glitter foarte fin cu refelexe rosii, roz si aurii.
Acoperirea in doua straturi este perfecta, avand un luciu frumos.

I used two coats of essence colour&go in 169 a hint of love.
It is a red nail polish with super fine gold, pink and red glitter. It has a great coverage in two layers and a nice finish.
Pe inelar am aplicat doua straturi de oja alba Golden Rose Care+Strong.
Cu o pensula subtire de nail art am pictat cuvandul "love"si 3 inimoare cu aceeasi oja essence. Am sigilat manichiura cu top coat-ul gel Farmec.

On my ring finger I applied two coats of a white Golden Rose Care+Strong nail polish.
With a thin nail art brush I painted the word "love"and 3 heart using the essence nail polish. I sealed the manicure with Farmec Gel TopCoat.


Cred ca este o manichiura draguta si foarte usor de realizat.
I think the manicure is cute and super easy to make.


Sper sa aveti un weekend frumos!
Hope you have a great weekend!
See U Soon!