sâmbătă, 18 octombrie 2014

Goodies: Sammydress order

Hello,hello!
Astazi am sa va arat ultima comanda de pe sammydress.com care a ajuns in ziua cand am plecat spre Londra.
Imi plac la nebunie produsele comandate.

Today I'll show you my last order from sammydress.com that arrived the day I left for London.
I just love my picks .

Trebuie sa va vorbesc mai intai de bijuterii. Alegerile mele sunt colorate si de efect.
I must start with the jewelry. My picks are colorful and make a statement. 

Primul colier este unul in stil boem, din margele, foarte usor.
The first necklace is a Bohemian style necklace, very light, made out of beads.
Singurul minus pe care il gasesc este materialul de tip voal pe care sunt cusute margelele, si, desi margelele nu sunt grele, materialul se indoaie foarte usor. Astfel are tendinta sa sa rasuceasca spre interior.
Dar per total este un colier foarte frumos.

The only down side I found to it is the material the beads are saw on. It's a fine veil and the beads are to heavy for it.
But overall it's a beautiful piece. 

Urmatorul colier este o piese de rezistenta, un colier floral cu pietre colorate, un pic greu, foarte frumos.
My next necklace is a statement piece, a gemstone colorful floral one, a little bit heavy, but gorgeous. 

Am achizitionat si o paleta cu 15 nuante de corector crema (nuantele inchise intentionez sa le folosesc pentru conturare).Arata foarte bine, de abia astept sa o folosesc.

I also bought a cream concealer palette (I intent to use the dark colors for contouring). It has 15 colors in a great range of shades.It looks great and I can't wait to use it.

Pentru a putea folosi corectoarele am achizitionat si o pensula. Are perii un pic mai duri, dar e perfecta pentru corectorul crema.

An to use with the palette I chose this brush. It has the bristles a bit hard, but it's perfect for my cream concealers.

Sunt foarte incantata de acest site (in special de bijuterii), in plus toate comenziile mi-au ajuns, pana acum niciuna nu s-a ratacit.
Recomand cu placere acest site.

I am very pleased with the site regarding jewelry and all my orders arrived, until now not one was lost.
I highly recommend the site.

Ati cumparat vreodata de pe acest site?
Have you ever purchased products from this site?

See u Soon!