marți, 12 august 2014

NOTD: Bright Animal Print

Hello,hello!
Astazi vreau sa va arat unghiutele pe care le-am purtat saptamna trecuta inspirata de un maieu cu animal print.
Today I want to show you the nails I wore last week inspired by my animal print top.


S-a dovedit ca mai este o culoare in colectia Rimmel Rita Ora  si in sfarsit a ajuns si in mainile mele (comandata de la 1001cosmetice.ro). Puteti vedea swatch-uri ale colectiei AICI, AICI si AICI.
It turns out there is still one more color to the Rita Ora Rimmel nail polish collection and I finally got my handS on it (from 1001cosmetice.ro).You Can see swatches of the collection HERE, HERE and HERE.
Nuanta se numeste 403 Orgasm si este o culoare puternica,viranta portocalie.

Formula este grozava, avand o acoperire buna, usor de aplicat.
The shade is called 403 Orgasm and is a strong orange color.
The formula is great, giving a good coverage, easy to apply.
Am aplicat-o in doua straturi fara top coat.
I applied it in two coats with no top coat.
↑*direct sun light
↑*artificial light
Pe inelar si unghia degetului mare am desenat un pattern animal print - inspirata de maieul meu BonPrix.
Sunt un pic obsedata cu potrivirea  hainelor fie cu unghiile,pantofii sau geanta, asa ca aceasta a fost o opurtunitate perfecta sa port maieul.
On my ring finger and my thumb nail I drew an animal print - leopard one inspired by my top from BonPrix.
I am a little obsessed in matching my outfit with  my nails, shoes or bag, so it was a good opportunity to wear my shirt.
Pentru pete am folosit creionul meu de nail art Barry M (x) si oja Miss Sporty Crush on You in nuanta 063 Red Fusion (x).
For the spots I used my Barry M Nail Art Pen (x) and the Miss Sporty Crush on You 063 Red Fusion (x).

Ce spuneti de combinatie?
What do you think of the combination?

Sunteti o persoana care va place sa va asortati unghiile/ incaltarile/ accesorile cu hainele?
Are you a person that likes to match your nails/make up/ accessories with your clothes?

See U Soon!