luni, 28 aprilie 2014

NOTD: Monday Blues - Mint Candy Apple

Hello,hello!

Pentru postarea de astazi a colaborarii Monday Blues am placerea sa va arat prima mea oja Essie: Mint Candy Apple.
For today's Monday Blues post I have the pleasure to show you my first Essie nail polish: Mint Candy Apple.
Oja are o culoare superba, o nuanta deschisa de mint, este cremoasa si opaca.
The nail polish has a beautiful color, a light mint, it's creamy and opaque.
In functie de lumina poate parea mai albastra sau mai verde.In lumina naturala eu cred ca este o nuanta foarte deschisa de verde, in poze pare o nuanta deschisa de bleu.
Depending on the light it might look more blue or more green. In natural light I think is more of a light green, in pictures seems more of a light blue.
Am aplicat-o in doua straturi pentru o acoperire perfecta, dar daca este aplicata cu grija un singur strat este suficient.
I applied it in two coats for a better coverage, but if you apply it carefully, one coat is enough.
Am purtat-o pe unghii 3 zile, fara top coat si s-a comportat bine, doar cateva portiuni tocite pe varful unghiei, asta deoarece am spalat vase cu apa fierbinte fara a purta manusi ☺.
I had it on my nails for 3 days, without top coat and it lasted OK, just some small chipping on the top of my nails and that because I washed dishes in very hot water without gloves ☺.
Cu siguranta va fi cea mai purtata oja in aceasta vara ☺.
For sure it will be my most worn nail polish this summer ☺.
Voi ce nuanta de la Essie preferati?
What Essie shades are you loving?

See U Soon!

P.S.: Nu uitati sa verificati si restul postarilor Monday Blues:
P.S.: Do not forget to check out the rest of the Monday Blues post ☺: