sâmbătă, 28 septembrie 2013

Bunatati de la Cosmetic Beauty Hair Romexpo 2013

Hello, hello!
Nici nu am poposit bine acasa si ma apuc sa scriu aceasta postare sa va prezint bunatatile achizitionate acolo.





Am ajuns la targ in apropierea orei 14 intru-cat am participat la seminarul Monei (FMWG).
Mona ne-a vorbit de tendintele toamnei in materie de machiaj si hair style,iar impreuna cu sponsorul Remington si ajutorul hair stylistului Raul si a make-up artistului Mihaela Cherciu ne-a exemplificat aceste tendinte.
Ne-a vorbit si de ultimele produse lansate de Remington si a avut surprize pentru noi.
Cinci dintre fete au castigat o esarfa din matase oferita de Remington (yupii am fost una din ele), iar o norocoasa a castigat un ondulator de par din ultima gama Remington.
Odata seminarul terminat am plecat catre pavilioanele C1,2 si 3 in care se desfasoara expozitia.
A fost foarte aglomerat, lucru la care ma asteptam avand in vedere ca e weekend.
Precizez ca in acelasi timp mai au loc 3 expozitii , cea militara, cea de nunti si modexpo.

Fiind mare aglomeratie nu am reusit sa-mi fac un itineraiu, asa ca am sa va prezint ceea ce mi-am cumparat si nu modul de aranjare a standurilor :D

Prima oprire: standul Golden Rose.
Destul de aglomerat, insa mi-a placut tare mult cum era aranjat, culori elegante(alb-negru), fete cochete si chiar sefii erau pe acolo, la costum si foarte amabili.
Cu ajutorul Giei (Gia Make-up Blog) am obtinut reducerea de 30% si mi-am putut achizitiona mai multe produse.Vizitati pagina ei de facebook pentru a afla ce trebuie sa faceti pentru a beneficia si voi de aceasta reducere in cadrul targului.
 Din colectia Carnival mi-am luat(de la stanga la dreapta)nr. 12, nr. 9, nr.14. Le-am ales greu, credeti-ma :D
Din colectia Jolly Jewels mi-am luat 123, iar din colectia Rich Color nr. 49.
Din colectia Impression nr. 04, iar din colectia Holiday nr.54.
Am zis sa ma opresc, nu de alta, dar nu mai plecam de acolo si mai aveam altele pe lista :D

Mare mi-a fost surpriza sa gasesc satandul Gabrini.M-am bucurat deoarece aveau super preturi la oje,de 2 lei, 3 lei , 6 lei cele neon si crapacioase.La mine in cartier cea mai ieftina oja Gabrini este 5 lei, asa ca nu m-am abtinut.Am primit cadou un mouse pad.


 
Apoi am plecat in cautarea standului Orly. L-am gasit destul de greu (cred ca nu l-am vazut eu bine). De la standul de 10 lei am plecat doar cu doua oje. Nu mai aveau multe oje, iar nuantele nu prea imi surandeau.Iata-le pe ale mele.
Pe lista am avut lipici de gene si gene false. Vreau sa imi cumpar de atata timp ca nici nu mai stiu. Am trecut pe la standul Andrea si am plecat cu acestea.
Chiar in acest moment port genele. Nu le-am lipit perfect, dar nu a fost asa greu cum ma asteptam.In schimb genele de mai sus sunt foarte lungi,prea lungi as zice eu. Ramane sa imi iau unele mai scurte si mai dese, dar ma bucur ca am lipici :)

Am trecut pe la standul Calsa de unde am plecat cu 2 oje Color Club si 2 folii pentru unghii.Sunt curioasa sa incerc foliile.


Am profitat de oferta Oyster si mi-am luat samponul pentru par gras,varianta mica de 250 ml la 25 lei.Sper sa fie bun,caci nu mai stiu ce sa mai folosesc!
Tot din categoria hair styling am bifat si peria pentru tapat.Tot incerc sa-mi dau volum la par si sper ca aceasta ustensila sa ma ajute.
Iar ultima achizitie este pentru sufletul meu.La standul Yankee Candles am gasit aroma mea preferata la borcan si la reducere,doar 30 de lei.Ador aceasta aroma, Pink Lady Slipper.
Am avut un buget destul de mare anul acesta insa nu atat de mare pe cat mi-as fi dorit.
As fi vrut sa ma opresc la Top Line sa profit de reducerile la ojele OPI-anumite nuante 33 lei sau de preturile reduse la sampoane etc.Mi-ar fi placut sa imi achizitionez produse Moroccanoil insa preturile erau destul de mari si aveau mai mult pachete(standul arata superb,iar modele erau coafate superb). Mi-ar fi placut o paleta Make-up Atelier la un pret avantajos - 145 ron daca nu ma insel, cateva pensule de la Parisax etc. Ramane ca la anul sa  evit ojele si sa ma axez pe make-up :)
Si multe alte oferte la standurile Keune, BabyLiss, CHI, Jessica, Cosmetica Verde etc.

Am sa incep sa-mi planific zilele in care am sa va arat aceste minunatii, sper ca in urmatoarele 2 saptamani sa reusesc.
Daca aveti intrebari legate de targ am sa va raspund cu cea mai mare placere.

PS. In momentul in care voi ajunge la 500 lik-uri pe pagina de facebook am sa dau startul unui concurs acolo.


See U Soon!