joi, 6 iunie 2013

LOTD: Selena

Hello, hello!
De cata vreme nu v-am mai aratat "chipul meu angelic" ? (glumesc)
Serios, de mult vreme nu v-am mai aratat un machiaj, asa ca astazi va prezint machiajul purtat sambata la o nunta la care am participat.

Acesta a fost realizat dupa tutorialul Tanyei Burr , Selena Gomez "Come&Get It".
Nu va mai las pasii urmati, am sa specific la sfarsit produsele folosite de mine =]
Iata tutorialul Tanyei:
Si ce mi-a iesit mie :
 
Produsele folosite de mine

FATA:

  • fond de ten Rimmel Wake me Up nuanta 100 Ivory
  • Concealer Rimmel Wake Me Up - Nuanta 010 Ivory
  • Pudra Rimmel Stay Matte nuanta 005 Silky Beige
  • Sleek Face Contour Kit nuanta Light - doar iluminantul, putin
  • Isabelle Dupont Bronzing Powder in nuanta B52 Hony
OCHI:
  • Primer ochi elf
  • MAC Paint Pout in Soft Ocre
  • MAC Woodwinked
  • Noir din paleta Sleek Ultra Matte Darks asa cum este aratat in tutorial
  • MAC Shroom iluminarea arcadei (sub spranceana)
  • Creion Rimmel Scandaleyes in nuanta 001 Black
  • Essence gel look eyeliner
  • Rimel LÓreal Million Lashes
  • MAC Quarry pentru sprancene + creion essence nuanta 002 Brown
BUZE:
  • NYX 848 Flower lipliner - contur buze
  • NYX 104 Sweet Heart Lip Gloss
  • NYX 131 Gold Pink Lip Gloss
Mi s-a parut un machiaj potrivit pentru o petrecere mai formala.
Nu am purtat machiajul in varianta indrazneata,cu ruj rosu, ci varianta cu buze nude.
De fel nu prea port nuante puternice pe buze, am impresia ca nu ma avantajeaza, dar incep sa "lucrez"un pic la acest aspect si sa imi fac curaj.

Cum vi se pare machiajul realizat de Tanya? Ii urmariti tutorialele?

See U Soon!