vineri, 8 februarie 2013

Liebster Award

Hello,hello!
Zilele trecute am primit acest premiu de la doua blogarite tare dragute, Carla - Sun after Storm si Ana Maria - Coltul meu colorat.


Am sa combim aceste 2 premii si am sa raspund concomitent la intrebari.

Regulile:
1. Numeste si multumeste persoanei/blogului care ti-a acordat premiul
2. Scrie 11 lucruri despre tine,ca daca tot ne-am imprietenit prin intermediul blogului, trebuie sa ne stim mai bine, nu?
3. Raspunde la intrebarile adresate de cel care te-a nominalizat si formuleaza un set nou de 11 intrebari pentru cei pe care ii nominalizezi?
4. Nominalizeaza 9 bloggerite pe care le admiri si care au mai putin de 200 de followers si premiaza-le
5. Anunta-le acest aspect pe pagina lor.


1. Multumesc Carla si Ana Maria.
2. Ia sa vedem :
I) Numele meu adevarat este Gabriela, dar ador sa mi se spuna Aby
II) Am facut sport de performanta, popicele (diferit de bowling)
III) Am fost (inca sunt) mare fana RBD
IV) Iubesc semnul pacii si tot ce contine acest semn
V) Urasc sa ma cert, rar ma cert cu cineva
VI) Imi place sa fac mici cadouri, in special persoanelor care imi sunt dragi
VII) Am cateva "pasarele" pe creieras, iar atunci cand clatesc o cana prefer sa o fac de trei ori 
VIII) Imi plac cutiile frumos ambalate si de obicei strang asa ceva :D
IX) De meserie sunt inginer economist (dar nu practic)

3. Intrebarile Carlei:
1. Ce culoare porti cel mai des pe unghiute? Rosu sau Mov

2. Ce reprezinta bloggingul pentru tine? Sursa de inspiratie,forma de mainfestare, inspiratie,prietene noi.

3. Care este cel mai mare vis al tau? Sa am o familie fericita.

4. Ai vrea sa schimbi ceva la blogul tau? Ce anume? Poate aspectul, dar ma mai gandesc :D

5. Cum te-ai horatat sa creezi blogul? Urmarind cateva bloguri de acest gen si dorind sa imi spun si eu parerea despre produsele pe care le foloseam. Intre timp, blogul a devnit mai complex si au inceput sa predomine postarile tip NOTD.

6. Cum iti place sa iti petreci timpul liber? Relaxandu-ma in fata calculatorului urmarind serialele preferate.

7. Ce te inspira in crearea viitoarelor postari? Am multe surse, de la alte blogarite pana la natura sau produse.

8. Daca ar fi sa poti alege doar 5 cuvinte prin care te poti caracteriza, care ar fi acelea? Pacifista,modesta, prietenoasa, saritoare,pozitiva.

9. Cat de des obisnuiesti sa-ti faci manichiura? Cam la 2 zile.

10. Care este mancarea ta preferata? Dar desertul? Nu am ceva preferat, in functie de dispozitie, la fel si desertul.

11. Cum iti imaginezi viata ta peste 10 ani? Sper sa fie alaturi de o familie frumoasa si iubitoare - pe langa cea pe care o am :D

Intrebarile Anei Maria
1. Citesti?  Ai o carte preferata? Dar un autor? Da, mult.Hm...greu de ales, insa am adorat "Beautiful Disaster" - Fericirea incepe astazi de Jamie McGuire ( editura trei la noi). Autor, ador cartile scrise de Richelle Mead
2. Ti-ai dori sa ai vre-un talent special?Da, sa cant voce/instrument sau sa pictez.
3. Daca ai putea da timpul inapoi, ai schimba ceva? Multe si nimic.
4. Ai vre-un tatuaj? Daca nu ti-ar placea unul? Nu. Da!
5. Crezi in suflete pereche? Hm...si da si nu.
6. Ce crezi este frumusetea? Lucrul care te face sa radiezi, care se gaseste atat in interior cat si in exterior.
7. Colectionezi vre-un obiect? Mai multe, bijuterii cu semnul pacii,insingne, magneti, oje, cutii dragute.
8. Ce defect uman te deranjeaza cel mai mult? Minciuna si trufia.
9. Ai avut sau ai vre-o porecla? Nop.
10. Esti o persoana spontana? Cateodata.
11. Cum ai ajuns sa iti faci blog? Acelasi raspuns ca si la intrebarea Carlei :
Urmarind cateva bloguri de acest gen si dorind sa imi spun si eu parerea despre produsele pe care le foloseam. Intre timp, blogul a devnit mai complex, insa au inceput sa predomine postarile tip NOTD.


LATER EDIT:
Am primit aceste intrebari de la Ana. Iata raspunsurile mele:


1. Realizeaza un top 5 al blogurilor de nail art. ( Chalkboard Nails,Lucy's Stach ,Josephine's World, Addicted to Konad,Colour your life - din pacate Andi a fost nevoita sa se retraga o perioada din sfera blogosferei, dar are modele minunate).
2. Top 3 destinatii de vacanta (unde ai fost sau ti-ai dori sa ajungi).Mi-as dori sa ajung: Mexic, Japonia, Thailanda
3. Care consideri ca a fost pana acum cel mai important moment al vietii tale? hm....
4. La ce produs cosmetic nu ai putea renunta niciodata? crema de fata
5. Ce culoare preferi sa porti pe unghiute? rosu sau mov
6. Practici vreun sport? am facut Popice
7. Care este lucrul pe care il detesti cel mai mult? Minciuna si trufia
8. Ce ai alege dintre o sesiune de shopping si o programare la spa? Cred ca spa avand in vedere ca nu am fost niciodata.
9. Ce te-a determinat sa iti lansezi blogul? Dorinta de a impartasii cu altii experientele mele.
10. Ce procent din timpul tau acorzi activitatilor pentru blog? hm..greu de calculat, dar destul de mult.
11. Daca ai putea fi  vedeta pentru o zi, cine ti-ar placea sa fii? Hm...Sandra Bullock


Urmatorul set de intrebari le-am primit de la Crenguta:
 1. Poveste cea mai recenta si haioasa intamplare de anul asta.Hm....acum e haios, cand s-a intamplat nu:D...acum vreo' 2 saptamani am luat o tranta de mai toata frumusetea pe cele 7 trepte din fata blocului si am capatat o vanataie neagra purpurie in partea dorsala :)
2. Ai un wishlist pregatit?Daca da, spune cateva produse/obiecte ce sa regasesc in wishlistul tau. Tot timpul am: un fond de ten MAC, cateva oje OPI, niste bigudiuri Remington etc.
3. Ce colectionezi? Caiete cu semnul pacii, obicete cu semnul pacii, insingne etc.
4. Care e modul cel mai placut in care poti "pierde" o zi? Sa lenevesc in pat cititnd si ascultand muzica sau uitandu-ma la filme.
 5. Ce ai schimba la tine si de ce? Silueta :D
6. Care este activitatea ta preferata? Hm....a fost o perioada in care adoram photoshopul, dar acum...cititul.
7. Cat de des folosesti serviciile saloanelor in infrumusetare si pentru ce servicii optezi cel mai des? Destul de rar, la ocazii si in general pentru coafor.
8. Care este produsul de makeup preferat si de ce?Hm...rimelul si dermatograful (pe nuante de mov in cazul meu), am senzatia ca "scoate ochii din anonimat".
9. Posteaza o poza reprezentativa pentru ziua in care te hotarasti sa respunzi "provocarii" mele. (o poza la care daca te uiti sa iti aminteasca de ziua respectiva).
10. Care a fost cel mai dragut cadou pe care l-ai facut cuiva si cat de fericita a fost persoana care l-a primit? Vreau sa cred ca toate cadourile mele sunt apreciate.In general mama este foarte incantata de tot ce ii iau si sunt sigura ca e sincera :).
11. Ce vezi in secunda asta, daca deschizi cea mai apropiata fereastra? Multe masini.

De la Andra am primit aceste intrebari :


1. Ai vreun animal de casa? Nu
2. Telefon cu touch screen sau tastatura qwerty? Acum amtouch, dar uneori imi e dor de tastatura :D
3. Negru sau alb? Negru
4. Ce iti doresti in momentul de fata? Ah...o multime.. sa ma tin de planurile propuse.
5. Care este culoarea ta preferata de oja? Rosu si mov
6. Regreti ceva? Totul si nimic :D
7. Iti doresti sa te fi nascut in alta tara? Da, mi-ar fi placut in USA, dar asta din perspectiva persoanei care a crescut aici si vede la TV cum stau lucruile acolo.
8. Care este programul tau pentru maine? Work, home, gym, sleep
9. Gimnaziu sau liceu?Da, mi-ar placea sa mai trec prin etapele astea, dar cu o parte din cunostintele de astazi :D
10. Blugi sau fusta? Fusta
11. Esti dependenta de ceva? hm...nu cred...


 Intrebarile mele:
1.Obisnuiesti sa faci mai multe lucruri in acelasi timp?Care?
2. Esti bautoare de ceai?Ce arome preferi?
3. Capsuni sau cirese?
4. Crezi in dragoste la prima vedere?
5.Mai pastrezi obiecte/jucarii/haine din copilarie care erau preferatele tale? Care sunt acestea?
6.Ai un animal de companie?
7.Ai frati/surori?
8. Povestea preferata in copilarie?
9. Soneria de la telefon in acest moment?
10. Ce doreai sa te faci cand erai mica?
11. Primul "crush"pe care l-ai avut asupa unei vedete/actor si cine era acela?

Acum ar trebui sa nominalizez la randul meu 9 bloggeri care au sub 200 de followers, iata un lucru dificil, intru-cat majoritatea au primit acest premiu.
Haide sa vedem :D 

3. Roxy: http://roxy-ch.blogspot.ro/ - cu toate ca ea i l-a dat Carlei ;)
7. Cleo: http://www.passionforstylishlife.com/ chiar daca nu are sub 200 de followeri, eu as vrea sa-ti stiu raspunsurile :D
8. Ale: http://pearly-peach.blogspot.ro/ - cred ca e in sesiune, imi e dor de posturile ei :D
Stiu ca multe dintre voi ati primit acest premiu. Daca doriti sa raspundeti doar la intrebarile mele as fi bucuroasa. Daca nu, am sa inteleg.Cateodata e enervant sa faci acelasi lucru de mai multe ori.

Pana maine, va pup!
See U Soon!