miercuri, 9 ianuarie 2013

Favoritele 2012

Hello, hello!
Da, m-am decis sa fac si eu o astfel de postare.
Chiar daca blogul inca nu a implinit 1 anisor, nu mai are mult pana cand v-a implini aceasta varsta (prima postare  din aceasta arie :D).
Am incercat sa cuprind preferatele mele (cele mai folosite) produse din toate ariile: make-up, ingrijire, accesorii, recreere.

Sa incepem  :)

Crema de fata - Yves Rocher Inositol Vegetal - Soin Optimal 1ere Rides - Jour
Crema cu actiune specifica - fata - Vichy Normaderm
Demachiant - Plant Activ cu extract de catina - Review AICI
Lotiune tonica - Oriflame Pure Nature cu extract de aloe si arnica
Baza de machiaj - Oriflame Giordani Gold
BB Cream-ul  - Garnier BB Cream - review AICI
Fondul de ten- Rimmel Wake me up
Pudra de fata - FlorMar compact powder nuanta 91
Corector anti-imperfectiuni - varianta usoara - paleta e.l.f. Complexion Perfection - m-a ajutat mult vara, estompand zonele fetei acoperite de rozacee
Blush-ul preferat - au fost 2
  • e.l.f. Studio Makeup in nuanta Candid Coral
Iluminator - e.l.f. pudra bronzanta in nuanta Luminance
Baze pentru machiajul ochilor
  • essence I Love Stage
  • Nyx Jumbo in nuanta Milk
 

Creioane de ochi
  • Avon Arabian Glow in nuanta purple
  • Avon Jilian Dempsy in nuanta Plum

Creion Sprancene - essence in nuanta dark brown
Tus ochi - essence Gel Eyeliner in nuanta 01 Midnight in Paris
Rimel - review AICI
  • L'Oreal Million Lashes
  • Maybelline One by One Volume Express
Creion buze - Oriflame Very Me - nuanta Nude
Luciu Buze (rar am folosit ruj) - a fost greu de ales, insa castigator a iesit Nyx MegaShine in nuanta 104 Sweet Heart
In sfera ojelor si produselor de ingrijire pentru unghii, iar a fost alegere grea si le-am ales pe cele care au sticlutele cele mai goale:


  • Flormar nuanta 382 ( o puteti vedea AICI sau AICI )
  • Flormar Supershine nuanta 40 ( o puteti vedea AICI )
  • Flormar nuanta 438 (care,culmea, nu am prezentat-o pe blog :D)
Base Coat - Isabelle Dupont - tratament cu extract de alge marine
Top Coat - essence Quick Dry
Creme de corp
  • THAI SPA cu avocado si ulei de masline
  • Yves Rocher lotiune de corp cu trandafir
Deo Care
  • Roll On cu bumbac (review AICI)
  • Deo spray Burjois (orice varianta)
Crema de maini - A-Derma exomega (reviw AICI)
Parfumuri - eu le schimb zilnic sau foarte des, insa din cele detinute, cele mai utilizate sunt:
  • Avon Pure O2
  • Avon Simply Because
Accesorii - ceasurile (rar plec fara ceas la mana)
  •  Avon - cel rosu, a fost cel mai purtat pana sa-l primesc cadou de ziua mea pe urmatorul preferat
  • Fosil
Cartile - a fost un an nebun, am citit foarte mult pe telefon, in limba engleza, si imi  e cel mai greu sa aleg favorite, ma voi limita la 2, anume:
  • Tracy Garvis Graves - On The Island - foarte romantica
 
  • Veronica Roth - Divergent - o carte care m-a tinut cu "sufletul la gura"
Insa sunt o multime de carti pe care le-am apreciat.Va recomand sa intrati pe Goodreads.com , puteti descoperi carti fabuloase.

Seria preferata - uf...iarasi foarte greu de ales
  • EL BARCO - serie difuzata in Romania de AXN 
  • Merlin - serie difuzata in Romania de AXN, Pro TV sau Pro Cinema

La carti si seriale imi e cel mai greu sa ma decid, mai ales la seriale, unde le urmaresc pe "anotimpuri", in functie de data lor de lansare.Ar fi multe de enumerat :D.
Cred ca ati observat ca nu am fardul prefererat. Ei bine, nu m-am putut decide, anul acesta m-am indragostit de paletele Sleek si mi-e imposibil sa aleg.Am sa va prezint toate paletele mele Sleek intr-o alta postare .

Sunt destule produse prefereate.
Voi ce seriale urmariti sau ce carti v-au cucerit in 2012?

See u Soon!