marți, 18 decembrie 2012

NOTD: Milani 3D Holographic

Hello, hello!
Astazi am sa va prezint noua achizitie in materie de unghiute si anume prima mea oja Milani si in acelasi timp prima oja holografica.
Curioase?
Iata cum arata:
In prima poza din urmatoarele sunt aplicate 2 straturi de oja,dar intrucat acoperirea nu mi s-a parut perfecta am mai aplicat un strat.





Urmatoarele poze sunt facute la lumina naturala (cea putina de care avem parte in acest sezon)

Efectul e greu de surprins in poza insa este prezent. Nu la fel de intens ca la ojele Layla (AICI un swatch al unei astfel de oje), dar destul de ok.

Oja este nuanta 514 HI-RES si am achizitionat-o de la standul Cosmetica Verde de la Salla Dalles (Targul de Craciun) la un pret de 22 lei. Se gasesc mai multe nuante, precum albastru,galben verzui - lime (o nuanta superba, pe care sper sa apuc sa mi-o cumpar), argintiu,auriu etc.
Standul are produse Milani si Jordana, unic importator ale acestor produse.
Pot fi vizitati si pe www.cosmeticaverde.ro, insa pe site aceste produse nu sunt inca listate.

See U Soon!