vineri, 9 noiembrie 2012

NOTD: Big X

Hello, hello!
Vreau sa urez si eu, acum, la sfarsitul zilei, La Multi Ani! tuturor celor care isi serbeaza/si-au serbat onomastica cu ocazia Sf. Mihail si Gavril. Sa aveti parte de multa santate, bucurii si fericire!

Sa nu credeti ca v-am abandonat, a fost o saptamana plina, iar ziua de astazi si cea de maine vor fi si mai pline.
Totusi vreau sa va arat aceasta manichiura ce am creat-o la inceputul saptamanii. Este relativ simpla, insa imi place ce a iesit :)





 



 Iata produsele folosite:

  • ca baza Color Club nuanta 421 Frenchy achizitionata de pe calsa.ro
  • benzi de manichiura cumparate de pe ebay (AICI) insa se gasesc si pe pinknails.ro
  • oja Golden Rose Fantsastic nuanta 169 castigata la concursul Catalinei
  • top coat essence gel look
Mi s-a parut o manichiura vesela, o nota diferita. Si va puteti da seama ca este facuta iar la ore tarzii (unele X-uri sunt strambe :D )

Nu uitati de Giveaway, va mai puteti inscrie pana sambata - AICI

Kisses :*:*

See U Soon!