luni, 7 mai 2012

NOTD: Gris

Helo, helo!
Am revenit destul de repejor cu o noua manechiura. Am fost dornica sa imi incerc kitul Konad achizitionat de la Cosmobeauty. Despre alte bunatati achizitionate acolo puteti citi AICI.
Revenind la oja de azi am folosit Parisax Professional naunta Gris Bleu (denumita pe siteul international) sau Tendance ( numele de pe site-ul romanesc) și m-am jucat cu kitul Konad. Pe inelar si degetul mare ( nu se vede in poza) am aplicat un model floare matrita m36, iar pe restul unghiutelor am aplicat un fluturas din aceeasi matrita. Am "sigilat" manechiura cu top coat-ul Konad din kit.
Et voila!
Va las mai jos pozele cu oja simpla - lumina naturala, bliz si cu modelul Konad.
Va las si poza matritei  ;)

Lumina naturala


Bliz



Model Konad


Iar imaginea placutei , sursa site-ul Konad Romania.


See U soon!